niedziela, 17 maja 2015

Spring is a such lovely.

Witajcie w ten deszczowy, ponury dzień! 
W ciągu ostatnich miesięcy w moje ręce wpadło kilka nowych perełek. Zaczynając od zakupów w lumpeksie, kończąc na wiosenno/świątecznych zakupach w sieciówkach. Moim celem na ten okres było kupienie czegoś w jasnych pastelowych kolorach bądź w kwiatowe wzory, bo takich rzeczy mam najmniej. Zawsze wybieram rzeczy czarno-białe, więc tym razem zasiliłam szafę w takie rzeczy jakich nie miałam. :) 



 Buty - Deezee 


 Swetry - lumpeks 


 Spodenki - lumpeks


Bluzka, bluza - Mohito


Oglądając moją ulubioną youtuberkę Szusz usłyszałam o Kindle, czytniku e-booków. Od razu namówiłam mamę na kupno tego urządzenia kuzynce na komunię (myślę, że to będzie trafiony prezent ponieważ bardzo lubi czytać książki) i zamówiłam również dla siebie. Mam nadzieję, że będzie się dobrze spisywać. Oczywiście nie rezygnuję z tradycyjnych książek i jest ich u mnie coraz więcej. 


2 komentarze: